We hebben geïnvesteerd in de beste apparatuur. We hebben veel energie gestoken in het bouwen van een efficiënte en geoutilleerde organisatie. We hebben hard gewerkt aan de mooiste producties. En als laatste hebben we nagedacht over onze profilering. Met trots presenteren we het resultaat in 5 stappen:
Onze nieuwe huisstijl laat alle ruimte aan datgene waar we ons hart aan verloren: “BEELD”. De huisstijl is versoberd. De harde kleur rood is verdwenen. Ja we zien het erg zwart-wit ;-). En krachtig! Het streepje onder de tekst markeert onze daadkracht en vormt het knipoog element. Het lijkt een “laadbalkje” wat je bij video’s vaak aantreft. In de logo-animatie springen we hier creatief mee om.
Na twee intensieve jaren van proberen, leren en investeren staat BEELDKRACHT op het niveau waar we de organisatie willen hebben! Ook de combinatie van een videoproductie bedrijf met een internetbureau (WebNL) blijkt een succes. Eind 2016 hopen we te verhuizen naar de gerenoveerde boerderij ‘Koornlust’ waar de studio’s van WebNL en BEELDKRACHT samenkomen. We hebben er zin in!
Wordt vervolgd…