De fusie van transportgiganten Visbeen Transport en Post-Kogeko Logistics tot het nieuwe DLG (Daily Logistics Group). Een traject waarbij alle teams van de WebNL creative studios een rol hebben gespeeld. Zo ook het team van BEELDKRACHT.
De eerste stap was het opstellen van een strategisch advies. Voortkomend uit dit advies kwam een nieuwe huisstijl, daar hoort natuurlijk een nieuw logo bij: de iconische 'DLG-Veagle' was geboren. Bewonder hem hier!
Meer lezen over de lancering van DLG? Lees hier verder.
Hoe presenteer je nu zo’n nieuwe uitstraling aan je werknemers? Precies, via een knallend personeelsfeest in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam! Op deze avond genaamd: De Vrienden van DLG Live!, stond de logo onthulling en de presentatie van de nieuwe huisstijl centraal. De avond werd afgetrapt met een talkshow trailer gerealiseerd door BEELDKRACHT. Daarnaast verzorgden wij ook een voice-over, geluidseffecten en nog veel meer! Ook is er een nieuwe socialmediastrategie uitgerold, maar daarin ook ruimte voor behind-the-scenes en vlogs.
Alles over vlogs, videomarketing en meer bereik genereren via video, lees je hier!
Wil jij nou meer weten over dit project? Of de mogelijkheden voor jouw eigen bedrijf? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder en stellen desgewenst vrijblijvend een offerte voor je op.